ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ БАКАЛАВРІВ НА ФАКУЛЬТЕТІ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ЛОГІСТИКИ

З 14 по 25 червня 2021 року на випускових кафедрах факультету ММіЛ відбувались захисти кваліфікаційних бакалаврських робіт студентів спеціальностей 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форми навчання.

На кафедрі менеджменту і логістики до захисту було представлено 73 кваліфікаційні роботи зі спеціальності 073 «Менеджмент» і 16 кваліфікаційних робіт зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», які були присвячені актуальним питанням сучасного менеджменту та державного управління. Тематику кваліфікаційних робіт можна згрупувати за такими основними напрямами:

  • стратегічне управління підприємствами галузі;
  • розробка логістичних стратегій розвитку підприємств галузі;
  • методи прийняття управлінських рішень;
  • інвестиційна діяльність підприємств галузі;
  • інноваційний розвиток підприємств галузі;
  • управління персоналом на підприємстві та організаціях
  • удосконалення системи електронного документообігу в органах публічної влади;
  • удосконалення системи надання адміністративних послуг Одеської міської Ради;
  • шляхи підвищення ефективності діяльності ОТГ;
  • інноваційно-інвестиційний розвиток Одеської області тощо.

Екзаменаційна комісія зі спеціальності 073 «Менеджмент» працювала під головуванням головного економіста філії ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» «Одеський комбінат хлібопродуктів» Перелі А.В. Екзаменаційна комісія зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» працювала під головуванням директора Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА Радулова Д.Д.

На кафедрі МіЛ проводився захист комплексної кафедральної кваліфікаційної роботи «Розробка стратегічних напрямків розвитку виноробних підприємств» (головний керівник –  к.е.н. доц. Агеєва І.М.)

На кафедрі маркетингу, підприємництва і торгівлі до захисту було представлено 53 кваліфікаційні роботи зі спеціальності 075 «Маркетинг» і 29 кваліфікаційних робіт зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», які були присвячені:

  • маркетинговим дослідженням ринку з метою впровадження нового продукту;
  • управлінню асортиментною політикою
  • управлінню маркетинговою діяльністю
  • розробці стратегії позиціонування
  • формуванню комунікаційної політики
  • розробці маркетингових методів стимулювання продажів
  • розробці конкурентної стратегії
  • підвищенню конкурентоспроможності
  • формуванню інвестиційної привабливості підприємства
  • бізнес-плануванню
  • розвитку підприємницької діяльності ФОП та ін.

Екзаменаційна комісія зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» працювала під головуванням Соловйової В.В. – заступниці генерального директора ТОВ «Обрій-МТС». Екзаменаційна комісія зі спеціальності 075 «Маркетинг» працювала під головуванням Горбунова Д.В. – директора з маркетингу ТОВ «Вумен Інсайт».

Студентки спеціальності 075 «Маркетинг» Мальчева Асіят і Костенюк Анастасія (наукові керівники – к.е.н. доц. Голубьонкова О.О. та ст. викладач Брайко М.Г.) прийняли участь у комплексному міжкафедральному дипломному проектуванні спільно зі студентами спеціальностей 242 «Туризм» та 121 «Інженерія програмного забезпечення» на тему «Розвиток винного туризму на території Причорноморського регіону України».

Голови екзаменаційних комісій зазначили високу якість підготовки кваліфікаційних робіт бакалаврів усіх спеціальностей, актуальність обраних тем та оригінальність представлених науково-практичних досліджень.

Підсумки роботи екзаменаційних комісій показали, що професорсько- викладацький склад випускових кафедр факультету ММіЛ готує висококваліфікованих фахівців, які володіють глибокими теоретичними знаннями і практичними навичками. Так,  якість навчання за результатами захистів склала:

  • спеціальність 073 «Менеджмент» – 95,9%
  • спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування – 93,7%
  • спеціальність 075 «Маркетинг» – 90,6%
  • спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» – 96,5%

При проведенні досліджень широко використовувались ПЕОМ, а також сучасні методи економічних досліджень: економіко-математичне моделювання, індексний, балансовий, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, АВС-аналіз, рейтингова оцінка, деталізація та інші.

Для підвищення рівня представлення кваліфікаційний робіт було використано мультимедійне обладнання під час захисту.

Вітаємо наших випускників і бажаємо успіхів, кар’єрного зростання та реалізації свого потенціалу!!!