Майстер-класи та інтерактивні лекції від викладачів факультету ММтаПА

Хочемо познайомити вас із майстер-класами та інтерактивними лекціями від викладачів факультету Менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування ONTU

Тож, студенти коледжів, школярі, представники адміністрації закладів освіти, звертайтесь! Ми будемо раді співпраці!

Заяки надсилайте на електронну пошту деканату факультету ММтаПА dekanatmmil@gmail.com

  1. МК «Як підвищити особисту ефективність» (онлайн/офлайн). Що вважати особистою ефективністю? Чи потрібно це саме вам? Які перші кроки необхідно зробити на шляху до самовдосконалення? Які складові професійного і особистого життя потребують нашої уваги та наполегливості на шляху до їх удосконалення? На ці та інші питання ми будемо шукати відповіді  під час спілкування в рамках майстер-класу “Як підвищити особисту ефективність”. Використовуючи ТАРТ-методику, кожний слухач зможе  визначити свої «сильні та слабкі характеристики» й отримати відповідні поради і рекомендації щодо визначення сфер найефективнішого їх застосування і розвитку.
  2. МК «Логістика навколо нас» (онлайн/офлайн). На майстер класі ми визначаємо: -що таке логістика та чим займаються логісти? -які є основні види логістики? – побачимо як рішення логістів впливають на витрати компанії, а Ваші рішення на Ваші власні витрати? Ми допоможемо побачити, що у сфері логістики працюють сотні тисяч працівників  по всьому світові, що відповідають за витрати величезних коштів. Окрім того, навколо кожного з нас є багато логістичних процесів, що доводиться вирішувати у повсякденному житті – ми продемонструємо, що від того яке рішення Ви приймете залежать навіть Ваші власні витрати та доходи.
  3. Бізнес-гра «Тайм-менеджмент» (офлайн). Учасники в ігровій формі будуть навчатись успішно вирішувати поставлені задачі та працювати в команді. Гравці зможуть відчути себе працівниками в інтерактивному офісі, які розробляють новий проєкт. Учасникам необхідно спланувати свої дії таким чином, щоб виконати поставлені завдання та реалізувати спільний проєкт, не вийшовши за встановлені часові рамки. Гра чудово підійде для будь якої компанії, адже може зібрати від 4 до 20 учасників. Це корпоративна гра, тому всі гравці або разом виграють, або разом програють.
  4. Бізнес-гра «Продай, якщо зможеш» (офлайн).”Продай, якщо зможеш” – це креативний стартап для завзятих. Усі сюди! Підприємці та споживачі! Від сьогодні ваше життя зміниться назавжди, адже на ринку товарів першої необхідності з’явилися вентилятор для макаронів, а також багато іншого цікавого. Одні зможуть сколотити на таких несподіваних речах великий капітал, а інші спростять собі життя. І не дивуйтеся неординарності представлених товарів та послуг, якщо це пропонують, значить це комусь потрібно! І ми вас у цьому неодмінно переконаємо! Гра допоможе кожному запустити незвичайний креативний стартап із залученням підприємницької жилки та мистецтва переконання. «Божевільний» підприємець чи геній продажів? Хоч би як там не називали вас друзі, але від креативної ідеї ніколи не варто відмовлятися. Навіть “найбожевільніший” стартап має право на втілення в життя, тому поділіться на команди та вперед за мрією!
  5. Економічна гра-симулятор «Життєвий капітал – Cash Flow» (офлайн)Це соціально-економічний симулятор з управління ресурсами, за допомогою якого ви поміняєте фінансові звички і навчитеся мислити, як мільйонер! Життєвий Капітал – це українська версія всесвітньо відомої гри «Cash Flow» бізнесмена-мільйонера Роберта Кіосакі. Адаптована під український менталітет, гра вчить заробляти, аналізувати своє ставлення до грошей і грамотно ними розпоряджатися в різних життєвих ситуаціях. За допомогою класичних ситуацій, адаптованих для жителів України, Ви дізнаєтесь про всі можливості, які Ви не помічали і навчитесь вміло використовувати їх для примноження власних коштів.
  6. Бізнес-гра «Startup – відкрий свій бізнес» (офлайн)Справжній підприємець завжди виношує в голові один або кілька проектів, реалізація яких принесе йому моральне і фінансове задоволення. Учасники настільної гри «Стартап» – це як раз ті самі фахівці, яким набридло працювати на когось і вони хочуть розпочати свій бізнес. У когось це вийде успішно, хтось залишиться фрілансером, або знову повернеться на роботу за наймом. З якими труднощами, проблемами і навпаки успіхами доведеться зіткнутися бізнесменам-початківцям, покаже гра.
  7. МК «Політ на Місяць» (офлайн). Під час МК проводиться гра, яка використовується для дослідження процесу прийняття рішення групою, вчить ефективної поведінки для досягнення згоди при вирішенні групового завдання, може зробити внесок у згуртованість членів групи. Кожен учасник у ході гри зможе визначити свій внесок у роботу команди. Гра “Політ на Місяць” знайомить учасників із поняттям групової, колективної згуртованості (співорганізованості), навчить працювати в команді.
  8. МК «Секрети правильних покупок»  (офлайн). Сьогодні важливо вправно орієнтуватися у великій кількості торговельних марок, визначати справжню ціну товару, вміти читати етикетку тощо. Саме на таки аспекти спрямована увага у даному майстер- класі. На прикладі найпопулярнішого продукту – питного йогурту, з використанням методики  «сліпої дегустації» учні оцінюють достовірність своїх уявлень стосовно улюблених торговельних марок, навчатися більш зважливо та обмірковано робити покупки.
  9. Marshmallow challenge (офлайн). Учням пропонується за 18 хвилин із 20 штук спагетті, одного метра нитки та одного метра липкої стрічки збудувати найвищу структуру, на вершині якої буде ціла маршмеллоу. Скільки цікавих моментів виникає в такому здавалося б простому завданні. Інженерні питання: як зробити вежу стійкою? Які чинники впливають стійкість? А на міцність? Які з’єднання можна використовувати? Як досягти максимальної висоти? Як максимально ефективно використовувати набір, який я маю в доступі? Командоутворення: як швидко команда розпочала роботу? Чи змогла домовитися між собою? Чи була врахована думка кожного, чи був один, який перетягнув ковдру на себе? Як ухвалювалися рішення? Що робити, коли ідеї скінчилися? Особистісні: як переживаємо перемогу та поразку? Чому відмовилися від своєї ідеї підглянувши у чужий город? Які питання можна собі поставити, щоб наступного разу бути успішнішим? Що важливого для мене сьогодні? Зрештою, це просто веселе завдання!
  10. МК «Ефективний Інтернет-Маркетинг» (онлайн/ офлайн). В сучасному світі відбувається епоха змін. Ви більше не можете вести бізнес як раніше, звісно, якщо не хочете витрачати кошти   неефективно. За останні роки з’явились могутні інструменти інтернет-маркетингу розроблені на основі точних розрахунків, аналітики та математики. Період сліпих експериментів пройшов. У нас вже є успішні кейси використання новітніх інструментів, що дозволять досягти успіху в маркетингу. Можна впевнено сказати, що Маркетинг Точних Результатів працює. На МК будуть розглянуті такі питання: – Які  інструменти краще всього працюють для залучення аудиторії? – Як втримати відвідувачів на Вашому сайті і зробити їх покупцями? – Секрети нейропсихології у маркетингу, – Архітектура вибору цільової аудиторії споживачів (будуть використані інтернет мережі).
  11. Секрети мови лідерів: як досягти успіху (онлайн). Цей майстер-клас є захоплюючим поглядом на те, як мова державних лідерів може впливати на їх успіх та впізнаваність. Учасники матимуть можливість розглянути на конкретних прикладах та проаналізувати ключові аспекти комунікації та мовленнєвого стилю відомих політичних діячів. Взяти на озброєння основні секрети-фішки вказаних діячів. МК включатиме в себе презентацію з демонстрацією фото державних лідерів (світових і українських) за різних обставин, а також практичні вправи  (з використанням МАК-карт), під час яких учасники матимуть можливість продіагностувати свої комунікативні навички, а також висловити свої думки.
  12. Публічне управління та адміністрування – моя майбутня професія (онлайн/офлайн). Мета МК – дати абітурієнтам, які цікавляться вивченням публічного управління у вищому навчальному закладі, можливість продемонструвати свої навички, аналітичний підхід та визначити відповідність своїх цілей. Буде використано презентацію, проведено ділову гру, з метою демонстрації учасниками  набутих в процесі виконання завдань початкових навичок аналітичного мислення та застосування їх на практиці, розуміння ролі та значенні знання державного управління в майбутньому країни.
  13. Інтелект-батл «Я – майбутній управлінець» (офлайн). Хочете змінити світ? Ми навчимо, як це зробити! Управлінець – це людина, яка вміє згуртувати навколо себе людей, аналізувати і прогнозувати, шукати шляхи вирішення проблемних ситуацій, працювати в команді. Гра проводиться в 6 раундів, які дозволять гравцям перевірити свої інтелектуальні здібності, відчути дух змагання, спробувати себе як в ролі лідера, так і учасника команди, а якщо немає відповідного настрою – то в команді вболівальників теж можна проявити себе. Але в цій грі не тільки інтелект приводить до перемоги, трохи спритності та терпіння теж не завадить.
  14. Психологія лідерства (онлайн/офлайн). Соціально-психологічний тренінг з лідерства спрямований на покращення та розвиток навичок та умінь учасників, а також отримання нових знань з певної тематики. Під час тренінгу учасники підвищують рівень своїх комунікативних навичок, мають змогу познайомитись з іншими учасниками та спробувати нові стратегії поведінки у доброзичливому та безпечному середовищі.
  15. Загадки психології людини (онлайн). На зустрічі буде проводитись тренінг «Як обрати майбутню професію». Основними видами діяльності під час тренінгу є спеціальні вправи та ігри, перегляд відеосюжетів та їх обговорення, дискусії та вивчення кейсів.
  16. Як управляти діловою кар΄єрою (онлайн/офлайн). Бесіда про сутність, моделі, а також інструменти управління власною діловою кар΄єрою. Слухачі дізнаються про те як визначити свій напрям професійного розвитку (кар΄єрну орієнтацію), що таке кар΄єрний капітал і як його сформувати, які ресурси кар΄єрного зростання можливо використовувати для досягнення своєї мети. Використовуючи методику «Якір» кар’єри, кожний слухач зможе сформувати свій особистий «Профіль ділової кар’єри» та отримати професійні поради та рекомендації.
  17. Прийняття ефективних управлінських рішень (онлайн). На зустрічі з нами ви дізнаєтесь: – що таке управлінське рішення і як правильно його сформулювати за технологію SMART; – якими методами можна згенерувати гарну ідею та які етапи включає процес прийняття ефективного управлінського рішення; – які причини НЕ виконання та найбільш поширені помилки при прийнятті управлінських рішень.
  18. Цiкавi факти з icторii реклами (онлайн/офлайн). Реклама – це геть не нудно! От чи знаєте ви, що:
    • Щороку на рекламу витрачають понад 500 мільярдів доларів! А ми з вами її часом перемикаємо)).
    • Середньостатистична людина у віці 65 років встигає переглянути 2 мільйони рекламних роликів. А скільки ще пропустили, поки перемикали канали!?
    • Якщо вірити вченим з Йоркського університету, американські фармацевтичні компанії витрачають на рекламу в два рази більше, ніж на дослідження.

    Першою письмовою рекламою визнано єгипетський папірус з інформацією про продаж раба. Цей перший «флаєр» зберігається в Лондоні. Про це та інше із світу маркетингу та реклами на нашій зустрічі.

  19. Мотивація: чому ми її втрачаємо і як припинити це робити (онлайн/офлайн). “Немає мотивації”, – таке часто можна почути під час спілкування з друзями, однокласниками. Це велика проблема сучасності. Давайте спробуємо розібратися, що таке мотивація, чому ми її втрачаємо і як самостійно її повернути, щоб жити насиченим, продуктивним життям!
  20. Що таке маркетинг і яка його основна мета (онлайн/офлайн). Є відомий вислів: «Маркетинг – це все, і все – це маркетинг!». Як ефективний маркетинг робить бізнес успішним? Які маркетингові інструменти для цього використовують? Чому головна мета маркетингу – це задоволення потреб клієнтів? Що вміють робити маркетологи і чому вони цьому навчаються? Спеціальність «Маркетинг» відкриває широкі горизонти, поговоримо про це.
  21. Етикет та імідж державних службовців (онлайн). Етикет у собі поєднує формальні правила поведінки у визначених ситуаціях та здоровий глузд, раціональність і доцільність тієї чи іншої дії. Практичне значення етикету полягає в тому, що він дає можливість без особливих зусиль використовувати вже готові форми загальноприйнятої ввічливості для спілкування з різними групами людей і на різних рівнях. Наші манери впливають на те, яким чином нас сприймають інші, незважаючи на посаду, яку ми обіймаємо. Невідповідна зовнішність та вбрання можуть бути причиною непросування по службових сходах. Лекція включатиме в себе презентацію з демонстрацією фото державних службовців, які дотримуються етикету і відповідного іміджу, а також і такі, які допускають певні помилки в зовнішньому вигляді і поведінці.
  22. Роль особистості в історії країни (онлайн). Історія світу – це біографія великих людей. Під час зустрічі учасники приймають участь у грі «Впізнай історичну особистість» та вирішують історичні задачі.
  23. Роль історичного знання у розвитку особистості (онлайн). Під час проведення зустрічі учасники знайомляться з особливостями засвоєння історичних знань, розглядають проблеми, пов’язані з формуванням духовного світу особистості в процесі навчання, засвоєння соціальних ролей.
  24. Самореалізація в сучасній комерційній організації (онлайн/офлайн). Спікер познайомить учасників з основними формами самореалізації: зовнішньою формою, спрямованою на самовираження індивіда в різних сферах життєдіяльності, та внутрішньою, тобто, забезпечення самовдосконалення людини у різних аспектах. Особлива увага надається методиці самореалізації у професійному контекст.
  25. Конфлікт з філософської точки зору (онлайн). На лекції слухачі виявляють джерела виникнення конфлікту, розбирають сутності протиріч, що їх породжує. Знайомляться з категорією «причина-наслідок», що є ключовою для аналізу структури, динамічних характеристик конфлікту, виявлення його латентних і відкритих стадій розвитку.
  26. Античні ідеї просвітництва і сучасність (онлайн). Слухачі знайомляться з історичними умовами виникнення, провідними ідеями та представниками Просвітництва, які надали можливість сформувати такі сучасні компетентності у здобувачів освіти як розвиток  аналітичного мислення, філософську компетентність, уміння працювати в групі, розширювати культурний світогляд, прищеплювати інтерес до культури та  філософії.